Superperiodistes en l'era de la sobreinformació

Superperiodistes en l'era de la sobreinformació

Editorial:
Uoc editorial
EAN:
9788497889209
Año de edición:
Materia
ECONOMIA Y EMPRESA
ISBN:
978-84-9788-920-9
Páginas:
96
Encuadernación:
LIBRO EN OTRO FORMATO
Idioma:
CATALAN
Ancho:
140
Alto:
210
Disponibilidad:
No disponible
Colección:
MANUALES

El sector de la comunicació viu una profunda transformació, agreujada per la crisi económica global i la del sector de la construcció. Internet ha marcat el canvi dels hábits de consum de mitjans de comunicació per part d'una ciutadania que prioritza el consum d'informacions gratuïtes i que té accés a eines digitals del web 2.0 per participar en el debat públic i generar els seus propis continguts. La democratització de la informació com a expressió idealitzada d'una era de gran soroll i una allau d'impactes d'actualitat, una era de sobreinformació sense precedents, situa els professionals davant d'un repte important: adaptar-se al nou context preservant els principis de rigor i credibilitat de l'ofici. La convergéncia tecnológica i audiovisual és imparable. Les noves generacions de periodistes han de ser polivalents i multimédia, és a dir, competents per afrontar la convergéncia de plataformes i suports.  No han de fer de la tecnologia, que permet guanyar en agilitat i redueix costos, un problema; més rápid i més barat no ha de voler dir menys rigorós. Així doncs, no ha de ser tampoc l'excusa per deixar la informació només en mans dels ciutadans.

Otros libros del autor en LIBRERÍA PAPERERÍA MARAXE

  • Les barbaritats de Fèlix Millet
    Titulo del libro
    Les barbaritats de Fèlix Millet
    Gordillo, Saül
    Ara llibres
    De vegades, els fets són inapel.lables. Entre la infámia i l'esperpent, parlen per si sols fraus milionaris, ...
    No disponible
  • Nació.cat
    Titulo del libro
    Nació.cat
    Gordillo, Saül
    Mina
    Nació.cat és la história d'un triomf col·lectiu. El llibre, escrit pel  periodista Saül Gordillo, narra el...
    No disponible

    14,00 €

Materia en LIBRERÍA PAPERERÍA MARAXE

  • Turismos de interior
    Titulo del libro
    Turismos de interior
    Melgosa Arcos, Javier
    Piramide
    El turismo ha contribuido al conocimiento y al reconocimiento internacional de España. Junto al turismo tradic...
    No disponible

    54,95 €

  • (NO)CRISIS.COMUNICACIÓN DE CRISIS EN MUNDO CONECTADO
    Titulo del libro
    (NO)CRISIS.COMUNICACIÓN DE CRISIS EN MUNDO CONECTADO
    Losada Díaz, José Carlos
    Uoc editorial
    Este libro pretende ser un acercamiento claro a la gestión de las crisis en un mundo móvil e interconectado, ...
    No disponible

    27,00 €

  • BE 2.0
    Titulo del libro
    BE 2.0
    Collins, Jim
    Reverte management
    Beyond Entrepreneurship (BE) 2.0 es la ambiciosa actualización de un clásico atemporal escrito por Jim Collin...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días)

    19,95 €

  • Diccionario de Economía y Empresa
    Titulo del libro
    Diccionario de Economía y Empresa
    Galindo Martín, Miguel Ángel
    Ecobook
    La obra DICCIONARIO DE ECONOMÍA Y EMPRESA está compuesta por nueve volúmenes referidos a los campos más imp...
    No disponible
  • Creativitat i innovació en la indústria de l'entreteniment
    Titulo del libro
    Creativitat i innovació en la indústria de l'entreteniment
    AA.VV
    Uoc editorial
    En aquest llibre aprofundim en el valor de la creativitat i la innovació per aquesta indústria, des d'una dob...
    No disponible

Uoc editorial en LIBRERÍA PAPERERÍA MARAXE