Técnicas de deseño de escaparates

Técnicas de deseño de escaparates. Guía práctica de métodos, materiais e procedementos

Editorial:
Ideaspropias
EAN:
9788498391664
Año de edición:
Materia
ECONOMIA Y EMPRESA
ISBN:
978-84-9839-166-4
Páginas:
178
Encuadernación:
TAPA BLANDA O BOLSILLO
Idioma:
GALEGO
Ancho:
200
Alto:
300
Disponibilidad:
No disponible
Colección:
DEPENDIENTE DE COMERCIO

10,00 €

IVA incluido

Un bo profesional do escaparatismo ha de ser innovador e creativo, intuitivo e enxeñoso, é dicir, un artista cunha base técnica e comercial, e tamén posuír unha serie de coñecementos artísticos, comerciais e técnicos. Así mesmo, debe ter un gran sentido da cor e da  luz, e unha gran capacidade para crear montaxes escénicas. Este manual, que Ideaspropias Editorial lle presenta, constitúe unha guía práctica sobre técnicas, métodos, materiais e procedementos na arte do  escaparatismo, e recolle recursos e exemplos reais que orientarán e facilitarán o traballo á hora de realizar a montaxe dun escaparate. O obxectivo deste material didáctico é coñecer como se elabora o deseño dun escaparate, aplicando técnicas de escaparatismo a partir duns obxectivos técnicos, comerciais e estéticos previamente identificados.  Esta guía práctica é un referente para todas aquelas persoas que desexen levar a cabo o deseño e a composición dun escaparate.Un bo profesional do escaparatismo ha de ser innovador e creativo, intuitivo  e enxeñoso, é dicir, un artista cunha base técnica e comercial, e tamén posuír unha serie de coñecementos artísticos, comerciais e técnicos. Así mesmo, debe ter un gran sentido da cor e da luz, e unha gran capacidade para crear montaxes escénicas. Este manual, que Ideaspropias Editorial lle presenta, constitúe unha guía práctica sobre técnicas, métodos, materiais e procedementos na arte do escaparatismo, e recolle recursos e exemplos reais que orientarán e facilitarán o traballo á hora de realizar a montaxe dun escaparate. O obxectivo deste material didáctico é coñecer como se elabora o deseño dun escaparate, aplicando técnicas de escaparatismo a partir duns obxectivos técnicos, comerciais e estéticos previamente identificados.  Esta guía práctica é un referente para todas aquelas persoas que desexen levar a cabo o deseño e a composición dun escaparate.

Materia en LIBRERÍA PAPERERÍA MARAXE

  • Ghost story
    Titulo del libro
    Ghost story
    Kinsey Goman, Carol / Ganzinelli Grampin, Carlos
    Gestion 2000
    No disponible

    10,95 €

  • INTEGRACION ECONOMICA EUROPEA, LA
    Antiguo
    Titulo del libro
    INTEGRACION ECONOMICA EUROPEA, LA
    Nº 6
    QUINTAS BERMUDEZ, JESUS
    Salvat, s.a. de ediciones
    DISPONIBLE (Entrega en 3-4 dias)

    6,24 €

  • DERECHO DE LA EMPRESA TURÍSTICA
    Titulo del libro
    DERECHO DE LA EMPRESA TURÍSTICA
    Gil Conde, Silvia
    Universidad autonoma de madrid
    Por la amplitud de su contenido y la profundidad con la que se desarrollan todas sus lecciones, este manual pue...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días)

    24,00 €

  • (09).ESTADOS FINANCIEROS. TEORIA Y CASOS PRACTICOS
    Titulo del libro
    (09).ESTADOS FINANCIEROS. TEORIA Y CASOS PRACTICOS
    Carrasco Gallego, Amalia;Donoso Anes, José Antonio;Fresneda Fuentes, Silvia;Hernández Borreguero, José Julián;Larrinaga González, Carlos;López Gavira,
    Piramide
    En esta obra se presenta un estudio sistemático de la interpretación contable de las transacciones económica...
    No disponible

    51,00 €

  • MERCADO O DEMOCRACIA
    Titulo del libro
    MERCADO O DEMOCRACIA
    Fernandez Ortiz, Gonzalo
    Icaria
    No disponible

Ideaspropias en LIBRERÍA PAPERERÍA MARAXE