AMAZON

AMAZON. PRINCIPIOS PRáCTICOS PARA LA ATENCIóN AL CLIENTE

Editorial:
Esic editorial
EAN:
9788417024741
Ano de edición:
ISBN:
978-84-17024-74-1
Páxinas:
82
Ancho:
297
Alto:
210
Dispoñibilidade:
DISPOÑIBLE (Entrega en 1-2 dias..)

10,00 €

IVE incluído
Comprar

CON LA EDICIóN DE ESTA LECTURA EMPRESARIAL SOBRE LA COMPAñíA AMAZON, ORIENTADO AL ESTUDIO POR PARTE DE ALUMNOS DE GRADO Y POSTGRADO DE ESIC  BUSINESS & MARKETING SCHOOL, ASí COMO POR OTROS UNIVERSITARIOS Y EN GENERAL CUALQUIER PERSONA QUE TENGA INTERéS EN

Outros libros do autor en LIBRERÍA PAPERERÍA MARAXE

  • Mercadona
    Titulo del libro
    Mercadona
    Temiño Aguirre, Ignacio
    Esic editorial
    Con la edición de esta lectura empresarial sobre Mercadona, orientada al estudio por parte de alumnos de Grado...
    DISPOÑIBLE (Entrega en 1-2 dias..)

    10,00 €

Esic editorial en LIBRERÍA PAPERERÍA MARAXE