Comunicació i opinió pública. Política, periodisme i ciutadans

Comunicació i opinió pública. Política, periodisme i ciutadans

Editorial:
Uoc editorial
EAN:
9788490645413
Ano de edición:
Materia
ECONOM?A E EMPRESA
ISBN:
978-84-9064-541-3
Páxinas:
252
Encadernación:
LIBRO EN OTRO FORMATO
lingua:
CATALAN
Ancho:
200
Alto:
300
Dispoñibilidade:
No disponible
Colección:
MANUALES

L'ámbit académic de la comunicació i l'opinió pública és l'eix central  d'aquest llibre, que també tracta d'una branca de coneixement propera  i estretament relacionada amb aquesta com és la comunicació política.  L'obra aproxima ambdós disciplines des de la perspectiva de les ciéncies de la comunicació. El text está organitzat en tres capítols: el primer dedicat a les definicions, els grans autors i les principals  teories de l'opinió pública; un segon que aborda la denominada teoria  de l'opinió pública empírica, on s'explica el naixement, el desenvolupament i els efectes dels sondejos d'opinió; i un tercer que defineix la comunicació política, on es detalla l'evolució, i es relacionen els actors i els procediments. Cal destacar que el lector localitzará al llarg del text diferents activitats que permeten apropar-se d'una manera simple a la teoria de l'opinió pública i de la  comunicació política i la influéncia que hi exerceixen els mitjans de  comunicació.

Materia en LIBRERÍA PAPERERÍA MARAXE

  • La mitologia grega
    Titulo del libro
    La mitologia grega
    Gómez, Pilar
    Uoc editorial
    Molts dels mites grecs continuen vius avui. Aquest llibre els explica.  Recorda també com imaginaven els grecs...
    No disponible
  • TEORIA DE JUEGOS
    Antigo
    Titulo del libro
    TEORIA DE JUEGOS
    CERDA TENA, EMILO
    Pearson educacion
    DISPOÑIBLE (Entrega en 3-4 dias)

    32,95 €

  • La bruixola interior
    Titulo del libro
    La bruixola interior
    Rovira, Alex
    Entramat
    No disponible

    10,25 €

  • Tesorería For Rookies
    Titulo del libro
    Tesorería For Rookies
    Parra Ruiz, Jesús
    Lid
    Todo empresario y emprendedor es consciente de la necesidad de mantener una tesorería holgada y saludable, per...
    No disponible
  • EL PATROCINI EMPRESARIAL
    Titulo del libro
    EL PATROCINI EMPRESARIAL
    Nº 23447
    Clotas i Cierco, Pere
    Lid
    Pere Clotas analitza el valor del patrocini com una eina estratègica de comunicació empresarial i com un exer...
    No disponible

    29,90 €

Uoc editorial en LIBRERÍA PAPERERÍA MARAXE