(G).(13).CAD.MATEMOLA 4.(GALICIA).(ED.INFANTIL)

(G).(13).CAD.MATEMOLA 4.(GALICIA).(ED.INFANTIL)

Editorial:
Everest
EAN:
9788440312495
Ano de edición:
ISBN:
978-84-403-1249-5
Encadernación:
TAPA BLANDA O BOLSILLO
lingua:
GALEGO
Ancho:
200
Alto:
300
Dispoñibilidade:
No disponible
Colección:
MATEMOLA

7,50 €

IVE incluído

Este é o cuarto caderno dos seis que forman a colección "Matemola", dirixida aos alumnos de Educación Infantil; o seu obxectivo é establecer unha base sólida para o desenvolvemento do pensamento lóxico-matemático. Comeza este caderno coa presentación do número 6 para, deste xeito, continuar co traballo da serie numérica. Seguimos a propoñer actividades para avanzar na adquisición da noción de "cantidade" (relación cantidade-grafo, representación gráfica da cantidade...). Ademais, iniciamos o estudo dos ordinais, amosándolle ao alumnado outro aspecto do número que lle permite ordenar os obxectos dunha serie tendo en conta a posición. Así mesmo, para lle seguir axudando ao neno no proceso de adquisición da noción de cantidade, seguirán a traballarse os cuantificadores (mais que/ca, menos que/ca, igual), que permiten a construcción de igualdades numéricas entre o numéro de elementos de dous conxuntos. Introducimos tamén a suma a partir da representación gráfica do proceso secuencial, que supón unha modificación da cantidade inicial mediante a acción de "engadir". Este proceso consta de tres pasos: estado inicial, a acción ou a transformación, e o estado final ou resultado. Incorporamos novos atributos relativos á cor (morada, gris), ao tamaño  (grande, mediano, pequeno) e á medida (ancho-estreito; alto-baixo), mantendo as clasificacións e as seriacións, a partir de dous atributos, nas actividades de Lóxica. Preséntase e trabállase outra forma plana: o rectángulo, co fin de descubrir as propiedades desta figura xeométrica, que permitan a súa identificación en distintos contextos, así como a súa representación gráfica. Para seguir ampliando o coñecemento do neno verbo do espazo e mais dos  obxectos que o rodean, engadimos neste caderno conceptos espaciais novos (aberto-pechado; xunto-separado; arredor). En canto á medida do tempo, continuamos a traballar a partir de situacións do ritmo da vida  cotiá. Para rematar, presentamos un xogo para repasar, de xeito lúdico, os principais contidos matemáticos desenvolvidos ao longo deste caderno.

Everest en LIBRERÍA PAPERERÍA MARAXE

  • Caillou. El baño
    Titulo del libro
    Caillou. El baño
    Joceline Sanschagrin
    Everest
    Caillou se divierte en el barro y en la bañera. El baño ayuda a los padres a enseñar la importancia de la li...
    No disponible

    6,50 €

  • (05).LECTURAS 2O.PRIMARIA
    Titulo del libro
    (05).LECTURAS 2O.PRIMARIA
    Mercedes Figuerola Martín
    Everest
    El libro consta de once lecturas que giran en torno a un maravilloso bosque donde viven en paz y armonía anima...
    No disponible

    12,50 €

  • (07).(3).NUEVO AVENTURA NUMEROS
    Titulo del libro
    (07).(3).NUEVO AVENTURA NUMEROS
    Ana María Díez Torío;Aurora Estébanez Estébanez;María del Carmen Calvo Rojo
    Everest
    No disponible

    4,95 €

  • (G).(01).LINGUA GALEGA 3º.PRIMARIA
    Titulo del libro
    (G).(01).LINGUA GALEGA 3º.PRIMARIA
    García Seoane, Sandra / Louriño Vázquez, Ursula / Pérez Calvo, María Amparo / Sáez Cazallas, Cristina
    Everest
    No disponible

    21,53 €

  • CUAD.MATEM.TRINEO 12-4º.PRIMARIA.
    Titulo del libro
    CUAD.MATEM.TRINEO 12-4º.PRIMARIA.
    Alonso Acacio Villa
    Everest
    No disponible

    4,25 €