Promoción e venda de servizos turísticos

Promoción e venda de servizos turísticos. Comercialización de servizos turísticos

Editorial:
Ideaspropias
EAN:
9788498391541
Ano de edición:
Materia
ECONOM?A E EMPRESA
ISBN:
978-84-9839-154-1
Páxinas:
304
Encadernación:
TAPA BLANDA O BOLSILLO
lingua:
GALEGO
Ancho:
200
Alto:
300
Dispoñibilidade:
No disponible
Colección:
VTA SERVICIOS Y PRODUCTOS TURISTICOS

Na actualidade, as viaxes de vacacións e de lecer convertéronse nun dos compoñentes fundamentais do consumo dos países desenvolvidos. O sector turístico é, hoxe en día, un sector cunha forte dinámica expansiva, aínda que inmerso nunha fase crítica de transformación debido ao paso da hexemonía do turismo de masas a un turismo máis individualizado e diversificado.

Promoción e Venda de Servizos Turísticos é un dos módulos pertencentes á cualificación profesional de Venda de Servizos e Produtos Turísticos, o cal forma parte da familia profesional de Hostalaría e Turismo.

O obxectivo deste módulo é vender servizos turísticos e viaxes.

Outros libros do autor en LIBRERÍA PAPERERÍA MARAXE

Materia en LIBRERÍA PAPERERÍA MARAXE

  • Manual contable de entidades no lucrativas
    Titulo del libro
    Manual contable de entidades no lucrativas
    Romano Aparicio, Javier
    Cef
    Este manual contable sobre las entidades sin fines lucrativos aborda el estudio de la contabilidad de este tipo...
    No disponible

    38,00 €

  • calculo financeiro: exercicios resolvidos
    Titulo del libro
    calculo financeiro: exercicios resolvidos
    Nº VOL II
    Matias, Rogerio
    Escolar editora
    No disponible
  • Los nuevos símbolos del estatus
    Titulo del libro
    Los nuevos símbolos del estatus
    Freiherr Knigge, Moritz / Cornelsen, Claudia
    Gestion 2000
    Los despachos cerrados de los directivos son cada vez menos frecuentes, los organigramas parecen volverse más ...
    No disponible

    14,85 €

  • Y ahora, ¿qué hago?
    Titulo del libro
    Y ahora, ¿qué hago?
    Estrella Martín, Ángel Luis
    Cursiva ediciones
    Y ahora, ¿qué hago? es una reflexión sobre cómo adaptarnos personal y profesionalmente a la transforma...
    DISPOÑIBLE (Entrega en 1-2 dias)

    16,00 €

  • Marketing digital y dirección de e-commerce
    Titulo del libro
    Marketing digital y dirección de e-commerce
    Solé Moro, Mel
    Esic
    El marketing digital es hoy más que nunca una necesidad imperiosa. Nadie puede quedarse rezagado y este libro ...
    DISPOÑIBLE (Entrega en 1-2 dias)

    15,00 €

Ideaspropias en LIBRERÍA PAPERERÍA MARAXE