Anàlisi integral d'empreses

Anàlisi integral d'empreses. Claus per a una revisió completa: des de l'anàlisi qualitativa a l'anàlisi de ba

Editorial:
Profit
EAN:
9788410235823
Año de edición:
Materia
ECONOMIA Y EMPRESA
ISBN:
978-84-10-23582-3
Páginas:
256
Encuadernación:
RUSTICA
Idioma:
CATALAN
Ancho:
230
Alto:
153
Disponibilidad:
DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días)
Colección:
CONTABILIDAD Y CONTROL

19,95 €

IVA incluido
Comprar

A través de l’anàlisi integral d’una empresa s’aconsegueix una visió clara dels seus aspectes qualitatius (persones, estratègia i operativa) i dels seus aspectes quantitatius relacionats amb els comptes anuals (situació patrimonial, financera i econòmica). Aquest llibre exposa els conceptes imprescindibles per analitzar de forma integral una empresa i així determinar les seves fortaleses i debilitats i formular recomanacions que contribueixin a millorar la situació actual i les perspectives de futur. Així mateix, es tracten en profunditat temes relacionats amb l’anàlisi d’empreses, com ara:
 Formulació d’estats comptables previsionals. / Detecció de maquillatges. / Anàlisi de grups d’empreses. / Anàlisi des de la perspectiva d’entitats de crèdit i agències de ràting. / Anàlisi d’empreses cotitzades en borsa. / Anàlisi internacional d’empreses.
 
 Aquest llibre exposa els conceptes precisos per poder confeccionar el diagnòstic de l’empresa, analitzada identificant fortaleses i debilitats, i formular recomanacions que contribueixen a millorar la situació actual i les perspectives de futur. Els temes van acompanyats  de casos pràctics resolts basats en empreses reals amb l’objectiu que el lector pugui anar posant en pràctica els conceptes a mesura que es van desenvolupant. En alguns dels casos pràctics s’han efectuat arrodoniments en els imports a efectes  de simplificació.

Otros libros del autor en LIBRERÍA PAPERERÍA MARAXE

  • Contabilidad y gestión de costes
    Titulo del libro
    Contabilidad y gestión de costes
    Amat Salas, Oriol
    Profit
    Contabilidad y gestión de costes es un libro imprescindible para obtener información que permita tomar decisi...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días)

    24,95 €

  • LA BOTELLA MEDIO LLENA
    ebook
    Titulo del libro
    LA BOTELLA MEDIO LLENA
    ORIOL AMAT SALAS
    Profit editorial
    Hay que aprovechar ocasiones como la actual para preguntarnos si podemos hacerlo mejor. Es muy útil analizar los fa...

    6,99 €

  • Aprender a enseñar (7a. edición)
    Titulo del libro
    Aprender a enseñar (7a. edición)
    Amat Salas, Oriol
    Profit
    Este libro no es un tratado teórico de pedagogía, sino que expone aspectos que hay que considerar con la fina...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días)

    18,95 €

  • ANÀLISI INTEGRAL D'EMPRESES
    ebook
    Titulo del libro
    ANÀLISI INTEGRAL D'EMPRESES
    ORIOL AMAT SALAS
    Profit editorial
    A través de l?anàlisi integral d?una empresa s?aconsegueix una visió clara dels seus aspectes qualitatius (person...

    9,99 €

  • LAS EMPRESAS DE ALTO CRECIMIENTO Y LAS GACELAS. EBOOK
    ebook
    Titulo del libro
    LAS EMPRESAS DE ALTO CRECIMIENTO Y LAS GACELAS. EBOOK
    JOAN MIQUEL HERNÁNDEZ GASCÓN;JORDI FONTRODONA FRANCOLÍ;ORIOL AMAT SALAS
    Profit editorial
    Esta obra da respuesta a las siguientes preguntas: ¿cuáles son y cómo son las empresas más dinámicas de nuestra...

    9,99 €

Materia en LIBRERÍA PAPERERÍA MARAXE

Profit en LIBRERÍA PAPERERÍA MARAXE

  • Tu cerebro creativo
    Titulo del libro
    Tu cerebro creativo
    Carson, Shelley
    Profit
    Tu cerebro creativo propone siete pasos fáciles de seguir para mejorar  nuestra creatividad y la actividad cer...
    No disponible

    19,95 €

  • El efecto Stick
    Titulo del libro
    El efecto Stick
    Valls Giménez, Josep-Francesc
    Profit
    Decenas de miles de años transcurren entre los sapiens y los seres modernos en los que se avanza poco hacia el...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días)

    24,85 €

  • Manual Practico De Control Interno
    Titulo del libro
    Manual Practico De Control Interno
    Miguel Barquero
    Profit
    Manual para la revisión e implantación de un sistema de control interno.  Este manual es una herram...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días)

    14,85 €

  • Shopper Marketing
    Titulo del libro
    Shopper Marketing
    Stahlberg, Markus
    Profit
    Escrito por más de 30 expertos en el tema de todo el mundo, Shopper Marketing expone los medios más eficaces ...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 dias..)

    18,86 €

  • Manual de coaching
    Titulo del libro
    Manual de coaching
    Villa Casal, Juan Pablo
    Profit
    Esta guía práctica de coaching aborda todos los conceptos básicos, la metodología que se debe emplear en un...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días)

    18,95 €