ANÀLISI INTEGRAL D'EMPRESES

ANÀLISI INTEGRAL D'EMPRESES. Amb casos pràcticos

Editorial:
Profit
EAN:
9788417209117
Año de edición:
Materia
ECONOMIA Y EMPRESA
ISBN:
978-84-17209-11-7
Páginas:
260
Encuadernación:
LIBRO EN OTRO FORMATO
Idioma:
CATALAN
Ancho:
160
Alto:
230
Disponibilidad:
No disponible
Colección:
COMPTABILITAT I CONTROL

19,95 €

IVA incluido

A través de l'análisi integral d'una empresa s'aconsegueix una visió clara dels seus aspectes qualitatius (les persones, l'estratégia, l'operativa) i dels seus aspectes quantitatius relacionats amb els comptes anuals (situació patrimonial, financera i económica). D'aquesta forma podem diagnosticar les seves fortaleses i debilitats en temes com: QUI : l'empresari, l'equip directiu i les persones que formen part de l'empresa. QUE fa l'empresa : aspectes estratégics (sector, productes i serveis, competidors, barreres d'entrada, etc.) COM ho fa l'empresa : aspectes operatius (compres, innovació, producció, qualitat, logística, comercialització, servei postvenda, administració, etc.) Aspectes economicofinancers: endeutament i capitalització, solvéncia a  curt termini, fons de maniobra, gestió dels terminis de cobrament i pagament, gestió dels actius, capacitat de generar beneficis, creació de valor i rendibilitat, autofinanÇament, etc. També s'exposen altres temes relacionats amb l'análisi d'empreses com: Formulació d'estats comptables previsionals Detecció de maquillatges Análisi de grups d'empreses Análisi des de la perspectiva d'entitats de crédit i agéncies de rating Análisi d'empreses cotitzades en borsa Análisi internacional d'empreses Aquest llibre exposa els conceptes precisos per a poder ananlitzar de forma integral una empresa i així determinar les seves fortaleses i debilitats i formular recomanacions que contribueixin a millorar la situació actual i les perspectives de futur. Per a clarificar els temes al máxim s'acompanyen més de vint casos práctics resolts basats en empreses reals (Telepizza, El Corte Inglés,  Enron, Fórum Filatélico, Parmalat, Inditex, Caprabo, Philips, Iberia,  BonPreu, Eurodisney, SolMeliá...).

Otros libros del autor en LIBRERÍA PAPERERÍA MARAXE

Materia en LIBRERÍA PAPERERÍA MARAXE

Profit en LIBRERÍA PAPERERÍA MARAXE

  • Excelencia Empresarial Claves Y Buenas P
    Titulo del libro
    Excelencia Empresarial Claves Y Buenas P
    Vv.Aa.
    Profit
    El nivel de excelencia es uno de los factores clave que explican el éxito o el fracaso de muchas organizacione...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 dias..)

    18,95 €

  • THE HUMAN BRAND
    Titulo del libro
    THE HUMAN BRAND
    Malone, Chris;Fiske, Susan T.
    Profit
    Todos nos relacionamos con las marcas de una forma profundamente personal: algunos odiamos a los bancos, otros ...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días)

    19,85 €

  • El entrenador de trading
    Titulo del libro
    El entrenador de trading
    Steenbarger, Brett
    Profit
    Después de escribir los libros La psicología del trading y Enhancing Trader Performance y publicar más de mi...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días)

    29,85 €

  • COMPRENDER LA INVERSIÓN EN RENTA FIJA A CORTO Y LARGO PLAZO
    Titulo del libro
    COMPRENDER LA INVERSIÓN EN RENTA FIJA A CORTO Y LARGO PLAZO
    Elvira, Óscar Larraga, Pablo Puig, Xavier
    Profit
    Este libro ofrece al lector las nociones básicas de lo que son y lo que se negocia en los mercados monetarios ...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días)

    19,95 €

  • Conocer los productos y servicios bancarios
    Titulo del libro
    Conocer los productos y servicios bancarios
    Igual, David
    Profit
    Conocer los productos y servicios bancarios presenta y analiza los productos y servicios financieros tradiciona...
    No disponible