ANÀLISI INTEGRAL D'EMPRESES

ANÀLISI INTEGRAL D'EMPRESES. Amb casos pràcticos

Editorial:
Profit
EAN:
9788417209117
Ano de edición:
Materia
ECONOM?A E EMPRESA
ISBN:
978-84-17209-11-7
Páxinas:
260
Encadernación:
LIBRO EN OTRO FORMATO
lingua:
CATALAN
Ancho:
160
Alto:
230
Dispoñibilidade:
DISPOÑIBLE (Entrega en 1-2 dias)
Colección:
COMPTABILITAT I CONTROL

19,95 €

IVE incluído
Comprar

A través de l'análisi integral d'una empresa s'aconsegueix una visió clara dels seus aspectes qualitatius (les persones, l'estratégia, l'operativa) i dels seus aspectes quantitatius relacionats amb els comptes anuals (situació patrimonial, financera i económica). D'aquesta forma podem diagnosticar les seves fortaleses i debilitats en temes com: QUI : l'empresari, l'equip directiu i les persones que formen part de l'empresa. QUE fa l'empresa : aspectes estratégics (sector, productes i serveis, competidors, barreres d'entrada, etc.) COM ho fa l'empresa : aspectes operatius (compres, innovació, producció, qualitat, logística, comercialització, servei postvenda, administració, etc.) Aspectes economicofinancers: endeutament i capitalització, solvéncia a  curt termini, fons de maniobra, gestió dels terminis de cobrament i pagament, gestió dels actius, capacitat de generar beneficis, creació de valor i rendibilitat, autofinanÇament, etc. També s'exposen altres temes relacionats amb l'análisi d'empreses com: Formulació d'estats comptables previsionals Detecció de maquillatges Análisi de grups d'empreses Análisi des de la perspectiva d'entitats de crédit i agéncies de rating Análisi d'empreses cotitzades en borsa Análisi internacional d'empreses Aquest llibre exposa els conceptes precisos per a poder ananlitzar de forma integral una empresa i així determinar les seves fortaleses i debilitats i formular recomanacions que contribueixin a millorar la situació actual i les perspectives de futur. Per a clarificar els temes al máxim s'acompanyen més de vint casos práctics resolts basats en empreses reals (Telepizza, El Corte Inglés,  Enron, Fórum Filatélico, Parmalat, Inditex, Caprabo, Philips, Iberia,  BonPreu, Eurodisney, SolMeliá...).

Outros libros do autor en LIBRERÍA PAPERERÍA MARAXE

Materia en LIBRERÍA PAPERERÍA MARAXE

  • EL PODER DE INSTAGRAM
    Titulo del libro
    EL PODER DE INSTAGRAM
    MILES JASON
    Mc graw hill interamericana
    DISPOÑIBLE (Entrega en 1-2 dias)

    29,90 €

  • Autoiniciación al marketing directo red
    Titulo del libro
    Autoiniciación al marketing directo red
    Bloomfield, Harold H. / Mcwilliams, Peter
    Obelisco ediciones
    AUTOINICIACION AL MARKETING DIRECTO DE RED es el compañero ideal de MARKETING MULTINIVEL Y MARKETING DIRECTO D...
    No disponible
  • Animales S.A.
    Titulo del libro
    Animales S.A.
    Tucker, Kenneth A. / Allman, Vandana
    Gestion 2000
    No disponible

    12,95 €

  • Marketing para escritores
    Titulo del libro
    Marketing para escritores
    Arqués, Neus
    Alba
    En Marketing para escritores, Neus Arqués analiza el proceso de lanzam iento de un libro, los pasos a tener en...
    No disponible

    18,00 €

  • EL ARTE DE LA INFLUENCIA
    Titulo del libro
    EL ARTE DE LA INFLUENCIA
    Nº 07
    Widener, Chris
    Lid
    Chris Widener demuestra que la capacidad de influir en el entorno y en  los demás es la clave del éxito en el...
    No disponible

Profit en LIBRERÍA PAPERERÍA MARAXE

  • NUEVAS TENDENCIAS EN CONTROLLING
    Titulo del libro
    NUEVAS TENDENCIAS EN CONTROLLING
    ACCID
    Profit
    a consecuencia de la globalización, para llevar a cabo una cuidadosa gestión es necesario gestionar una cada ...
    DISPOÑIBLE (Entrega en 1-2 dias)

    18,95 €

  • CULTURA LEAN
    Titulo del libro
    CULTURA LEAN
    Gil Mendoza, Màrius
    Profit
    Esta obra explica de forma detallada los principios sobre los que se sustenta la mejora continua. A través de ...
    No disponible

    16,95 €

  • Manual De Analisis De Empresas Cotizadas
    Titulo del libro
    Manual De Analisis De Empresas Cotizadas
    Vv.Aa.
    Profit
    Este manual expone los modelos y conceptos (contables, auditoría, financieros, gobierno corporativo, organizac...
    No disponible
  • Analisi Integral D'Empreses
    Titulo del libro
    Analisi Integral D'Empreses
    Amat Salas
    Profit
    A través de l'análisi integral d'una empresa s'aconsegueix una visió clara dels seus aspectes qualitatius (l...
    DISPOÑIBLE (Entrega en 1-2 dias)

    19,95 €

  • Ratios sectoriales 2015
    Titulo del libro
    Ratios sectoriales 2015
    Amat Salas, Oriol
    Profit
    Esta edición de los Ratios Financieros Sectoriales es un instrumento de análisis para directivos de empresas,...
    DISPOÑIBLE (Entrega en 1-2 dias)

    24,95 €