Crisi

Crisi. Selecció de textos clàssics i moderns sobre les causes i...

Editorial:
Lid
EAN:
9788483561423
Año de edición:
Materia
ECONOMIA Y EMPRESA
ISBN:
978-84-8356-142-3
Páginas:
153
Encuadernación:
RUSTICA
Idioma:
CATALAN
Ancho:
150
Alto:
220
Disponibilidad:
No disponible
Colección:
Acción Empresarial

La crisi de finals de la primera dècada del segle XXI té una magnitud hist.ricament molt important, que només resisteix la comparació amb la  iniciada en 1929 i que va portar a la Gran Depressió. Quins són els orígens dÆaquesta crisi, els seus mecanismes de transmissió i amplificació des dels àmbits financer i immobiliari al conjunt de lÆeconomia productiva real? Quins factors dÆabast internacional i dÆaltres específics des diferents països han coadjuvat a la crisi? Es pot parlar de reiteració de fragilitats i errades del passat o realment "aquesta vegada és diferent?.
 
 
 
 A aquest llibre es presenten diversos textos, uns clàssics i altres recents, de destacats analistes que ofereixen respostes i perspectives  complementàries per respondre a aquestes delicades i cabdals preguntes. Sorprèn en molts sentits lÆactualitat de textos escrits fa moltes dècades per autors ideol.gicament tan diferents com Fisher, von  Mises o Minsky, evidenciant que si no aprenem de la hist.ria - com en  molts sentit pot estar tornat a passar ara - pot estar condemnats a repetir-la. Entre els enfocaments més recents, Acemoglu ofereix importants idees de fons, mentre que Taylor i Bordo ofereixen desenvolupaments que mostren com ha calgut una concatenació important de deficiències als sectors privat i públic per portar-nos a la situació actual. Eichengreen, Leihonhufvud i Caballero ens ofereixen en breus pinzellades referències a aspectes de present amb implicacions de futur.
 
 
 
 Aquests textos volen ajudar a entendre millor que ens ha passat i com intentar evitar que hi tornem a reincidir. La capacitat analítica dels  seus autors inclou constatar com sovint els camins de la racionalitat  no són fàcils de gestionar en un marc dÆincentius a curt termini i mecanismes psicol.gics que interactuen amb les dinàmiques estrictament  econòmiques.

Otros libros del autor en LIBRERÍA PAPERERÍA MARAXE

  • Un pagès al Parlament
    Titulo del libro
    Un pagès al Parlament
    Nº 41
    Mas Tugores, Joan Josep
    Documenta balear
    A Un pagès al Parlament hi trobareu articles, intervencions parla-mentàries i reflexions basades en l'experi...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días)

    14,00 €

Materia en LIBRERÍA PAPERERÍA MARAXE

  • Los seis talentos laborales
    Titulo del libro
    Los seis talentos laborales
    Lencioni, Patrick
    Empresa activa
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días)

    16,00 €

  • ContaPlus 2009
    Titulo del libro
    ContaPlus 2009
    Vega González, Fernando de
    Anaya multimedia
    ContaPlus es uno de los productos más populares del mercado en cuanto a tratamiento informatizado de contabili...
    No disponible

    15,20 €

  • Redes sociales en una semana
    Titulo del libro
    Redes sociales en una semana
    Cristina Aced
    Gestion 2000
    Las redes sociales han revolucionado el ámbito de las relaciones humanas pero también el de la gestión empre...
    No disponible
  • PREHISTORIA ECONOMICA DE EUROPA
    Antiguo
    Titulo del libro
    PREHISTORIA ECONOMICA DE EUROPA
    DENNELL, ROBIN
    Critica
    DISPONIBLE (Entrega en 3-4 dias)

    18,00 €

  • DIRECCIÓN FINANCIERA
    Titulo del libro
    DIRECCIÓN FINANCIERA
    PEREZ DE MENDOZA, FERNANDO
    Civitas
    La Dirección financiera es hoy en día el gran juego y a la par el gran  reto de la gestión empresarial, debi...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días)

    41,53 €

Lid en LIBRERÍA PAPERERÍA MARAXE

  • Liderazgo, empresa y deporte
    Titulo del libro
    Liderazgo, empresa y deporte
    Cubeiro, Juan Carlos;Gallardo, Leonor
    Lid
    ¿Qué tienen en común el seleccionador nacional de baloncesto y el director general de Inditex? Aunque a...
    No disponible

    19,90 €

  • Génesis del consejo
    Titulo del libro
    Génesis del consejo
    Navarro-Rubio Serres, José María / Tàpies, Josep
    Lid
    ¿Cómo se toman las decisiones en una empresa? ¿Cuál se considera el primer día en el consejo de administra...
    No disponible
  • La marca de la felicidad
    Titulo del libro
    La marca de la felicidad
    Muñoz Lázaro, Féliz
    Lid
    El gran secreto de Coca-Cola, no se esconde en una caja fuerte, sino que paradójicamente está a la vista de t...
    No disponible
  • Las montañas siguen allí
    Titulo del libro
    Las montañas siguen allí
    Algorta, Pedro
    Lid
    Cuando el 22 de diciembre de 1972, el mundo descubrió que dieciséis de  los cuarenta y cinco pasajeros del av...
    No disponible
  • El libro de las grandes ideas
    Titulo del libro
    El libro de las grandes ideas
    Duncan, Kevin
    Lid
    Las ideas son el motor de los negocios pero no siempre es fácil generarlas. A veces tenemos una temporada de "...
    No disponible