La gestió de la qualitat en el turisme

La gestió de la qualitat en el turisme

Editorial:
Uoc editorial
EAN:
9788491160045
Año de edición:
Materia
ECONOMIA Y EMPRESA
ISBN:
978-84-9116-004-5
Páginas:
340
Encuadernación:
LIBRO EN OTRO FORMATO
Idioma:
CATALAN
Ancho:
200
Alto:
300
Disponibilidad:
DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días..)
Colección:
MANUALES

30,00 €

IVA incluido
Comprar

L'aposta per la qualitat ha esdevingut el centre d'atenció de les estratégies competitives de les empreses i destinacions turístiques. El concepte de qualitat com a orientació al client s'ha establert amb fermesa en la cultura organitzativa, peró la posada en práctica d'aquesta filosofia continua essent un dels elements de la gestió més difícils d'aconseguir. Aquest llibre va adreÇat a qualsevol professional del sector turístic ja sigui el seu ámbit d'actuació públic o privat i el subsector d'activitat en qué opera el del transport, una agéncia o un allotjament interessat en implantar un sistema de qualitat. Amb aquest objectiu s'exposen els models de referéncia per a la gestió de la qualitat, prestant especial atenció a  les peculiaritats d'aquesta gestió en el sector serveis. A més es detalla com implantar sistemes de qualitat tant en els establiments com en les destinacions turístiques, per tal de definir, sistematitzar  i millorar els seus processos productius i de servei el client.

Materia en LIBRERÍA PAPERERÍA MARAXE

Uoc editorial en LIBRERÍA PAPERERÍA MARAXE

  • GESTIÓN ESTRATEGICA, INNOVACIÓN Y PROSPECTIVA EN COMUNICACIÓN
    Titulo del libro
    GESTIÓN ESTRATEGICA, INNOVACIÓN Y PROSPECTIVA EN COMUNICACIÓN
    Nº 544
    Sánchez González, María
    Uoc editorial
    Este manual va dirigido a estudiantes y profesionales de la comunicación, y a aquella spersonas interesadas en...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días)

    30,00 €

  • L'adopció
    Titulo del libro
    L'adopció
    Alguacil, Montserrat
    Uoc editorial
    Els pares assumeixen un fort compromís amb l'arribada d'un fill procedent d'un altre país. Peró per diversos...
    No disponible
  • ¿Cómo diseñar una experiencia turística?
    Titulo del libro
    ¿Cómo diseñar una experiencia turística?
    Rodríguez-Zulaica, Ainara
    Uoc editorial
    Este libro es una guía para todos aquellos agentes (empresas, instituciones y organismos) que quieran diseñar...
    No disponible
  • La educación inclusiva desde los gestos menores
    Titulo del libro
    La educación inclusiva desde los gestos menores
    Nº 696
    Restrepo García, Paula Andrea
    Uoc editorial
    Este libro es producto de una tesis doctoral cuyo propósito fue comprender las experiencias de vida escolar de...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días)

    14,00 €

  • DIPLOMACIA CORPORATIVA
    Titulo del libro
    DIPLOMACIA CORPORATIVA
    Manfredi Sanchez, Juan Luis
    Uoc editorial
    La diplomacia corporativa es el desarrollo instrumental de la estrategia de la empresa en su relación con los ...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días)

    22,00 €