Pensar és triomfar. La publicitat a través de la história

Pensar és triomfar. La publicitat a través de la história

Editorial:
Uoc editorial
EAN:
9788491160335
Año de edición:
Materia
ECONOMIA Y EMPRESA
ISBN:
978-84-9116-033-5
Páginas:
238
Encuadernación:
LIBRO EN OTRO FORMATO
Idioma:
CATALAN
Ancho:
155
Alto:
235
Disponibilidad:
DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días)
Colección:
MANUALES

24,00 €

IVA incluido
Comprar

El llibre de Lluís Costa explica la publicitat des de la história: qué  passava, per qué passava i on passava. Segons quins moments de l activitat publicitária serien inintel·ligibles sense la crónica sociopolítica de l época. El gran mérit de Pensar és triomfar és que l  autor, amb cada plat de crónica publicitária puntual, hi serveix unacompanyament que no és només bon maridatge sinó el complement históric que fa més rigorós, atractiu i saborós l ápat literari. Si hagués d explicar el llibre diria: «Aquí trobarás les claus per entendre els canvis técnics i conceptuals que la comunicació comercial  ha hagut de fer, i haurá de fer, per adaptar la seva funció a distintes époques, modes i costums; amb aquesta lectura les mutacions que t esperen et seran més entenedores. Si tens curiositat per saber com la publicitat ha anat conformat els continguts i fins i tot el format dels mitjans de comunicació, aquí hi ha l explicació. Si tens dubtes si els anuncis creen necessitats o les necessitats creen anuncis, ho aclarirás també».

Otros libros del autor en LIBRERÍA PAPERERÍA MARAXE

Materia en LIBRERÍA PAPERERÍA MARAXE

  • Manual del editor
    Titulo del libro
    Manual del editor
    Pimentel Siles,Manuel
    Berenice
    TERCERA EDICION REVISADA Y AMPLIADA, CON EDICION DIGITAL Y E-BOOK Manual del editor. Cómo funciona la moderna ...
    No disponible

    19,00 €

  • L'atenció
    Titulo del libro
    L'atenció
    de la Fuente, Javier
    Uoc editorial
    Qué vol dir estar atents L'atenció és complexa. Molts autors han procurat entendre el fenomen, peró no qued...
    No disponible
  • Recaudación Local
    Titulo del libro
    Recaudación Local
    Rodríguez Alonso, Bernardo
    Wolters kluwer
    La presente obra se estructura en atención a las diversas fases procedimentales del expediente ejecutivo de ap...
    No disponible

    124,80 €

  • Algoritmos, renuncias y otros mitos del empleo
    Titulo del libro
    Algoritmos, renuncias y otros mitos del empleo
    Esteban, Javier
    Plataforma editorial
    Breve, conciso y, sobre todo, con los pies en la tierra, este libro nos ofrece una instantánea de la situació...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días)

    17,00 €

  • How to Lie with Charts
     IBD
    Titulo del libro
    How to Lie with Charts
    Gerald Everett Jones
    Ibd podiprint
    DonâÇÖt blame the computers. People are running the show.This is the new edition of the definitive textbook ...
    DISPONIBLE (Entrega en 8-10 días)

    55,02 €

Uoc editorial en LIBRERÍA PAPERERÍA MARAXE

  • La ràdio
    Titulo del libro
    La ràdio
    Nº 261
    Torras i Segura, Daniel
    Uoc editorial
    La ràdio. Mitjà, recursos i gèneres és una introducció directe als aspectes més destacats de la ràdio co...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días)

    18,00 €

  • Clubes de lectura
    Titulo del libro
    Clubes de lectura
    Carreño, Oscar
    Uoc editorial
    El texto, los ojos lectores y la brújula de un conductor, ése es el cañamazo de un club de lectura. Explicit...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días..)

    11,50 €

  • Superperiodistes en l'era de la sobreinformació
    Titulo del libro
    Superperiodistes en l'era de la sobreinformació
    Gordillo, Saül
    Uoc editorial
    El sector de la comunicació viu una profunda transformació, agreujada per la crisi económica global i la del...
    No disponible
  • Los sistemas políticos de España e Indonesia. Una perspectiva comparada
    Titulo del libro
    Los sistemas políticos de España e Indonesia. Una perspectiva comparada
    Ricart, Joan
    Uoc editorial
    Este manual de política comparada intenta acercar al lector una realidad política todavía muy desconocida po...
    No disponible
  • Transformar la Universitat
    Titulo del libro
    Transformar la Universitat
    Nº 270
    GRAU VIDAL, FRANCESC XAVIER (PROLEG)
    Uoc editorial
    La pandèmia de la COVID-19 ha posat en una situació difícil l'educació  superior i, consegüentment, la uni...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días)

    24,00 €